Spring naar inhoud

Klacht over een medewerker

Bent u niet netjes behandeld?

Dan kunt u een klacht sturen. Een klacht gaat altijd over het gedrag van een medewerker van het Werkplein. 

Vertel uw klacht aan de medewerker 

De medewerker gaat graag met u in gesprek over uw klacht. Vaak is een klacht met een gesprek in de spreekkamer of via de telefoon op te lossen. 

Bent u niet tevreden met het gesprek over uw klacht? 

Dan kunt u een schriftelijke klacht sturen. Wij willen uw klacht goed beoordelen. Daarom is het belangrijk dat u ons precies vertelt wat er is gebeurd. 
 
In uw klacht schrijft u: 

  • De naam van de medewerker over wie u een klacht heeft. 
  • De datum waarop het gebeurde. 
  • Wat heeft de medewerker gezegd of gedaan? 
  • Wat deed dit met u? 

Met uw antwoorden is het voor ons makkelijker om uw klacht te beoordelen.  

U kunt uw klacht op drie manieren melden:

1. Makkelijk en snel met uw persoonlijke DigiD. 
2. Met een brief per post.

Het adres is:
Werkplein Hart van West-Brabant
Postbus 59
4870 AB Etten-Leur

Vermeld uw naam, adres, de datum en uw handtekening onder de brief.

3. Met een e-mail aan:

info@werkpleinhartvanwest-brabant.nl 

Vermeld uw naam, adres, de datum en uw handtekening onder de e-mail

Klachtenaanpak

We handelen uw klacht af volgens een vaste aanpak. Zie hiervoor de klachtenaanpak.