Klacht over een medewerker
Bent u niet netjes behandeld?
Dan kunt u een klacht sturen. Een klacht gaat altijd over het gedrag van een medewerker van het Werkplein.
Vertel uw klacht aan de medewerker
De medewerker gaat graag met u in gesprek over uw klacht. Vaak is een klacht met een gesprek in de spreekkamer of via de telefoon op te lossen.
Bent u niet tevreden met het gesprek over uw klacht?
Dan kunt u een schriftelijke klacht sturen. Wij willen uw klacht goed beoordelen. Daarom is het belangrijk dat u ons precies vertelt wat er is gebeurd.
In uw klacht schrijft u:
- De naam van de medewerker over wie u een klacht heeft.
- De datum waarop het gebeurde.
- Wat heeft de medewerker gezegd of gedaan?
- Wat deed dit met u?
Met uw antwoorden is het voor ons makkelijker om uw klacht te beoordelen.
U kunt uw klacht op drie manieren melden:
1. Makkelijk en snel met uw persoonlijke DigiD.
2. Met een brief per post.
Het adres is:
Werkplein Hart van West-Brabant
Postbus 59
4870 AB Etten-Leur
Vermeld uw naam, adres, de datum en uw handtekening onder de brief.
3. Met een e-mail aan:
info@werkpleinhartvanwest-brabant.nl
Vermeld uw naam, adres, de datum en uw handtekening onder de e-mail
Klachtenaanpak
We handelen uw klacht af volgens een vaste aanpak. Zie hiervoor de klachtenaanpak.